"Pionir" Subotica izvozi 70 odsto proizvoda u inostranstvo

Bez autora
Jul 11 2010

Kompanija "Pionir" Subotica, u kojoj se godišnje proizvede više od 13.000 tona konditorskih proizvoda, uprkos ekonomskoj krizi trenutno uspeva da izveze oko 60 do 70 odsto svojih proizvoda na inostrana tržišta, a namerava da dodatno proširi prodaju "slatkiša" na tržištu Evrope i Amerike. Fabrika "Pionir", sladokuscima dobro poznate proizvode, poput "negro" i "mentol" bombona, "medenog srca" i "galeb" čokolada, koje se proizvode još od 30-tih godina prošlog veka, najviše izvozi na tržišta bivših jugoslovenskih republika, centralne i istočne Evrope, a jedan deo i u zemlje severne Amerike, Kanadu i Australiju. Cilj je da se proširi prodaja u zemljama centralne i istočne Evrope, pa su trenutno intenzivne kampanje prodaje u Rumuniji, Bugarskoj, Slovačkoj i Češkoj, a pokušaće da naprave prodor i na tržišta Severne Amerike - Kanade i SAD. Oko 670 radnika fabrike "Pionir" Subotica, koja u svom asortimanu ima čokolade, bombone, peciva i deserte, prošle godine je proizvelo oko 13.000 tona "slatkiša", od kojih je proizvodnja bombona iznosila između 4.500 i 5.000 tona, uključujući i "negro" bombone, koje se proizvode po tajnoj recepturi još iz 1928. godine.

Kompanija "Pionir" Subotica, u kojoj se godišnje proizvede više od 13.000 tona konditorskih proizvoda, uprkos ekonomskoj krizi trenutno uspeva da izveze oko 60 do 70 odsto svojih proizvoda na inostrana tržišta, a namerava da dodatno proširi prodaju "slatkiša" na tržištu Evrope i Amerike.

Fabrika "Pionir", sladokuscima dobro poznate proizvode, poput "negro" i "mentol" bombona, "medenog srca" i "galeb" čokolada, koje se proizvode još od 30-tih godina prošlog veka, najviše izvozi na tržišta bivših jugoslovenskih republika, centralne i istočne Evrope, a jedan deo i u zemlje severne Amerike, Kanadu i Australiju.

"Cilj nam je da proširimo prodaju u zemljama centralne i istočne Evrope, pa sada imamo intenzivne kampanje prodaje u Rumuniji, Bugarskoj, Slovačkoj i Češkoj, a pokušavamo da napravimo prodor i na tržišta Severne Amerike - Kanade i SAD", izjavio je Tanjugu direktor proizvodnje u "Pioniru" Zoran Bogdanović.

Oko 670 radnika fabrike "Pionir" Subotica, koja u svom asortimanu ima čokolade, bombone, peciva i deserte, prošle godine je proizvelo oko 13.000 tona "slatkiša", od kojih je proizvodnja bombona iznosila između 4.500 i 5.000 tona, uključujući i "negro" bombone, koje se proizvode po tajnoj recepturi još iz 1928. godine.

Bogdanović je rekao da je ugradnjom nove proizvodne linije, "Pionir" ove godine lansirao novu grupu čokolada "dajmond", sa pet ukusa, a zahvaljujući toj proizvodnoj liniji na tržistu se ove godine pojavio i novi "Pionirov" proizvod "lavli", sa kombinacijom pene, čokolade, želea i biskvita.

U grupi 26 novih proizvoda te fabrike, koji su od početka ove godine "izbačeni" na tržištu, su i štanglice na bazi žitarica i voća i mini rolatići sa mlečnim i kakao ukusima.

Kapacitet za proizvodnju deserta u "Pioniru" iznosi oko 3.000 tona godišnje, dok je godišnja proizvodnja peciva oko 4.000 tona.

Govoreći o konditorskoj industriji u Sbiji, Bogdanović je ocenio da je to jedna od najzdravijih industrija u našoj zemlji, sa izuzetnom tržišnom orijentacijom, gde je konkurencija domaćih i stranih brendova izuzetno jaka.

On je dodao da se u narednom periodu očekuje još oštrija konkurenciju u toj grani privrede i da je zbog toga cilj "Pionira" da bude što konkurentniji.

"Tu konkurentnost hoćemo da manifestujemo kroz investicije koje sprovodimo, na taj način želimo da povećamo produktivnost, kvalitet, da kreiramo jake brendove i da tim kvalitetima zauzmemo što je moguće veći udeo na tržištu", rekao je direktor proizvodnje u "Pioniru".

"Pionir" Subotica jedan je od vodećih proizvođača konditorskih proizvoda na jugu Evrope sa tradicijom dugom 90 godina. Počeo je da radi kao privatna radionica, 1917. godine, a pod nazivom "Pionir" pojavljuje se od 1946.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik